wtorek, 14 czerwca 2022

14.06.2022 Jak zawieszam swój hamak.

W poprzednim wpisie testowałem hamak, to mega wygodne spanko, przynajmniej według mojej oceny. Słyszałem że nie wszystkim podoba się idea takiego noclegu, Ja ze swojej strony mogę tylko powiedzieć że nie wszędzie jest las, jeśli ktoś jest thru hikerem to jasne że na szlakach długodystansowych nie zawsze będzie występował las gdzie się będzie można rozwiesić z hamakiem. Póki co mamy lato.

Jak widać na filmie powyżej i co pisałem w poprzednim wpisie, zmodyfikowałem swój hamak. Poprzedni system zawiesia nie był zły, prosty w obsłudze, szybkozwijalny, ale gdybym musiał po rozwieszeniu hamaka dostosowywać długość zawiesia to musiał bym odczepiać te taśmy od drzewa, a w tym wypadku manipuluję taśmami od strony karabinka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz