piątek, 26 listopada 2021

26.11.2021 Szlak Domów Podcieniowych

Wczoraj byłem wędrować po szlaku Domów Podcieniowych. Kiedy lata temu pisałem do Pomorskiego PTTK o tym szlaku, że nie wiadomo jak nim iść mijając dom podcieniowy w Trutnowach. Odpisali mi że wiedzą o tym, że przebieg szlaku będzie modyfikowany. Ale kiedy wczoraj szedłem tym szlakiem, mimo że początkowo stwierdziłem że jakaś praca została wykonana, finalnie jednak stwierdzam że nic nie zrobili.


Tego czego zapomniałem powiedzieć, to to że do nagrania materiału używałego GoPro Hero 9, nagrany materiał łączyłem za pomocą OpenShot Video Editor (natywna apka pod Linuxem: sudo apt-get install openshot), a program którym podglądam ścieżkę GPS to GPX Viewer. Jeśli zaś chodzi o sam szlak to nuda i flaki z olejem, jeśli chcecie obejrzeć sobie dom podcieniowy to samochodem, albo PKSem podjechać do miejscowości Trutnowy i będzie można zobaczyć go sobie i od zewnątrz i od środka (klatkę schodową), poprzednim razem ciekaw byłem jak to wyglądało jak urzędowali tam ci Mennonici w przeszłości.

Względem strat, zgubiłem rękawice (mała szkoda mam jeszcze jedne) i zgubiłem statyw gorillapod (chyba przyszedł czas by nabyć nowy), nie wszystko naraz, może tak właśnie miało być, wszak uczymy się całe życie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz