czwartek, 18 listopada 2021

18.11.2021 Ledlenser H7R Core

Niedawno kupiłem sobie nową latarkę czołową na miejsce mojej Ledlenser H6R, która sprawowała się dobrze przez wiele lat. Nową czołówkę odebrałem z paczkomatu dzisiaj o drugiej nad ranem (wracając z pracy). Jest to latarka o mocy maksymalnej 1000 lumenów, zasilana zewnętrznie akumulatorem 18650 (pojemność 4800 mAh). Nie ma trybów świecenia, moc reguluje się za pomocą bocznego pokrętła (kliknijcie w link powyżej), a włącza się naciskając to pokrętło. Więcej w poniższej recenzji.

Posiada zmiennoogniskową co jest pomocne podczas wędrówki kiedy po ciemku szuka się oznaczeń szlaku, nie jest jakaś super ciężka, nie jest też super lekka, waży 252 gramy, czyli nie jest najgorzej. Przerobiłem już kilka czołówek, głównie produkty Petzla, jedną z nich mam nadal, służy mi jako awaryjna czołówka, niedługo będę ją recenzował.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz