niedziela, 26 listopada 2023

26.11.2023 Łoś na 102.

Miałem nocować dziś w lesie, chciałem zrecenzować hamak Wydra 13 Hikari i podpinkę Wydra 13 Wydrełka MAIN. W lesie biało, padał śnieg, rozwiesiłem wpierw plandekę, potem hamak, następnie podpiąłem podpinkę, a na koniec hamaczek sprzętowy.


Chciałem nakręcić film i kręciłem, po rozwieszeniu i wypróbowaniu hamaka chciałem ugotować sobie na mojej kuchence (Trangia B25 + Trangia Tringle) liofilizowany rosół z liofilizowanym makaronem, czyli coś co jest nazywane zupką chińską, a na prawdę jest jak napisałem wyżej. Zacząłem składać podstawę pod garnek, w której mieści się palnik B25 i zobaczyłem że nie mam w czym ugotować. Nie wziąłem swojego Alpkit MyTiPot 900. Zwinąłem więc obóz i wróciłem do domu. Wcześniej miałem w plecaku moją kuchenkę Trangia 27-8 UL/HA (która zawiera dwa garnki, patelnię i czajniczek), ale w ostatniej chwili zamieniłem na to co powyżej, ale zapomniałem zapakować garnka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz