środa, 9 sierpnia 2023

09.08.2023 Do czego przypiąć ten karabinek? Punkty mocowania.

Myślałem o tym już od jakiegoś czasu, ponieważ mój pierwszy hamak (ten od Leśnego Ludzika) był zawieszany na dwóch taśmach które były przewleczone na końcach hamaka przez taki kanał i z każdej strony wystawały dwa końce każdej z taśm (można to zobaczyć klikając w powyższy link).

  

Wymyśliłem (patrząc na filmy na kanale Ekwipunek Dźwigany Codziennie) że wyciągnę te taśmy i przewlekę dyneemę, oczywiście udało mi się kupić taką (chyba) 8 mm, co z resztą widać na powyższym filmie, przewlokłem zatem i zawiązałem na węzeł płaski. Używałem tak skonfigurowanego hamaka przez jakiś czas, aż zrozumiałem że konfiguracja została zrobione źle i zacząłem myśleć nad zmianą, aż odświeżyłem sobie ten film. Kupiłem dyneemę 3 mm i zrobiłem coś takiego.

Teraz wygląda porządnie, nie jak tamto. Hamak zostałem przeznaczony na prezent, więc musi mieć porządne punkty mocowania.

PS 06.04.2024: Węzeł płaski pod obciążeniem będzie się rozwiązywał i już doświadczyłem tego, jak chcecie zrobić nowe punkty mocowania, nowe pętelki do swojego hamaka, to polecam węzeł podwójny zderzakowy, który jak się zaciśnie, jest nie do rozplątania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz