środa, 7 lipca 2021

07.07.2021 Higiena jamy ustnej.

Wszyscy oczywiście wiemy jak ważne jest by dbać o zęby, szczotkować zębiska po każdym posiłku inaczej psują się (owe zjawisko nazywamy próchnicą). I Ja w końcu skumałem jakie to ważne, od dwóch lat stosuję tę taktykę i szczotkuję kły, siekacze i trzonowce zgodnie z zaleceniem mego stomatologa.


Od tamtego czasu szczoteczką którą używałem do szorowania zębów była Oral-B Pro Expert no dzisiaj stwierdziłem że muszę sobie kupić nową bo ta jest rozczochrana już i jak stałem przed ścianą past i szczoteczek do zębów zgłupiałem i stwierdziłem że poradzę się mojego stomatologa i zadzwoniłem do niego.


I tak jak zawsze kupowałem Oral-B Pro Expert tak dziś postanowiłem że spróbuję inną szczoteczkę i zakupiłem Colgate 360°, szczoteczkę która jest zarówno do zębów jak i do języka (obustronna), poza tym ułożenie elementów czyszczących ma za zadanie dokładnie czyścić o raz zdzierać kamień nazębny. Coś tam robi. Do szczoteczki zakupiłem polecaną przez mego dentystę pastę Colgate Total

Myjcie zęby by mieć piękny uśmiech, dzięki stosowaniu tej metody doprowadziłem zęby z powrotem do ich naturalnego koloru. Tu nie kolor jest ważny, ważne jest by były czyste.

1 komentarz:

  1. Brawo Ty i twój stomatolog, natomiast czyszczę kły jak książkowo robić się to powinno a kamień się pojawia i kolejne wizyty u dentysty w celu jego zdjęcia rodzi refleksję, że następnym razem sukces będzie murowany bo zęby we spluwaczce zostawię... a tym czasem Hurkacz zlał Federera, całkiem fair play i czysto sportowo. Wow, wielka rzecz, duma rozpiera.

    OdpowiedzUsuń